Schopnosti zloděje
Úroveň 1.
Okrádání: Podaří-li se připnout okradenému nenápadně tři kolíčky na zavazadlo, může si do něj zloděj sáhnout a ukrást první herní předmět, kterého se dotkne. Okradený neví, kdo ho okradl, a nesmí to nikomu prozradit.
Myš v kalhotech: Připne-li zloděj kamkoli na oděv jiné osoby kolík označený jako myš, musí sebou zasažená osoba házet, poskakovat a drbat se, dokud si kolík nesundá, nebo jí nebude sundán. Tím se myši v kalhotech zbaví. Náběh efektu cca 30 sekund po vhození myši do kalhot.
Tlakový bod: Zloděj je schopen stlačením určitého tlakového bodu zapříčinit, že oběť po dobu patnácti minut zcela oněmí.
Úroveň 2.
Pokročilé okrádání: K okradení stačí připnout dva kolíky, a pak lze zavazadlo otevřít, vybrat si libovolnou herní položku a tu pak ukrást.
Podkopnutí: Při lehkém kopnutí do kotníku nepřítele a zvolání „podkopnutí“ je protivník podkopnut a musí spadnout. Lze použít jednou za hodinu.
Úroveň 3.
Uspávací vodička: Zloděj se naučí míchat lektvar. Když tento lektvar nalije na ubrousek a dá vdechnout jiné osobě, ta ihned upadá na 15 minut do bezvědomí.
Tma: Když se zloděj lehce dotkne zbraní cizí pochodně, musí ji daná osoba zhasit. Lze použít jen v noci, a to jednou za hodinu.
Přesný zásah: Má-li hráč vrhací zbraň je schopen ji hodit tak, že projde jakoukoliv zbrojí. Lze použít jednou za souboj. Při hození nutno zvolat „přesný zásah“.
Šmírák: Zloděj je schopen operovat s informacemi, které reálně zaslechl přes zeď jakékoliv budovy.
Úroveň 4.
Mistrné kradení: Po vyloupení zavazadla je možné ukrást dva libovolné herní předměty.
Vloupání: Zloděj je schopen vloupat se do truhly a ukrást dva herní předměty. Lze použít třikrát za den. Hráč si hodí kostkou a padne-li mu sudé číslo, krádež se vydařila. Hodí-li liché číslo, má jeden pokus vyčerpán a opakovat ho lze po jedné hodině.
Dehet: Zloděj je schopný vytvořit nádobku, která po vržení na protivníka vzplane a zapálí jej. Obdobný efekt jako u ohnivé koule (černá nádobka s červeným knotem). Vytvoření nádobky stojí 3 stříbrné.
Falešná zpráva: Zloděj je schopný jednomu z hráčů namluvit lež a ten jí musí věřit a dále ji rozhlašovat. Lze použít dvakrát za den. Lze odhalit lektvarem pravdy.
Úroveň 5.
Paralýza: Podaří-li se zloději stlačit určitý tlakový bod na těle, dovede tím svou oběť na 5 minut paralyzovat. Oběť je při vědomí, vnímá, jen se nemůže hýbat.
Diamantové ostří: Po zvolání této schopnosti má zloděj 5 sekund, kdy jeho dýka ignoruje jakoukoliv zbroj a má větší poškození. Lze použít třikrát za den.
Mistr záškodník: Zloděj je schopen vytvářet falešné magické svitky, upravovat lektvary a v případě použití Lektvaru pravdy je schopen na jednu z otázek odpovědět nepravdivě.